Ako nakupovať?

Ako nakupovať?

Chceme aby pre Vás bolo nakupovanie na Apollo's prehľadné, rýchle a príjemné. Preto u nás ponúkame ku každej objednávke DOPRAVU ZADARMO a prezentujeme len tovar, ktorý máme naozaj skladom.

Výber tovaru a pridanie do košíka
Nákup v našom e-shope nie je nič zložité. Z katalógu si vyberte požadovaný produkt a tlačidlom " Do košíka " ho pridajte do Vášho nákupného košíka. Akonáhle máte vo svojom košíku všetko, čo potrebujete, môžete smelo pristúpiť k ďalšiemu kroku pomocou tlačidla " Objednávka ".
Registrácia alebo rýchly nákup
K vybavenie objednávky potrebujeme poznať kontaktné a prípadne i fakturačné údaje - teda meno, adresu a tel. Kontakt pre prepravcu. Možnosť rýchly nákup vám umožní vyplniť všetko potrebné a odoslať objednávku. Zákazníci, ktorí zvolia možnosť registrácia nemusí vyplňovať adresu pri ďalšom nákupe, majú prístup k histórii svojich objednávok a môžu sa tešiť na zaujímavé zľavy a vernostnej akcie .
Spôsob platby a dopravy
V druhom kroku objednávky zvolíte spôsob doručenia a úhrady Vašej objednávky. K dispozícii sú tieto varianty:
a) dobierka - tovar Vám po obdržaní objednávky okamžite odosielame, takže vám ho kuriérska služba DPD doručí nasledujúci pracovný deň. Doprava je pre Vás zdarma, cenu Vašej objednávky uhradíte kuriérovi pri prevzatí tovaru v hotovosti.
b) platba prevodom - po odoslaní objednávky obdržíte platobné údaje (číslo účtu a variabilný symbol, kam poukážete zálohovú platbu. Okamžite po jej obdržaní odošleme Vám odošleme tovar, doručí vám ho nasledujúci pracovný deň kuriérska služba DPD. Doručenie je zadarmo.
c) platba kartou (on-line) - platbu vykonáte po dokončení objednávky prostredníctvom svojej platobnej karty v zabezpečenej bankovej platobnej bráne. Tovar Vám odošleme okamžite, nasledujúci pracovný deň Vám ho doručí kuriér DPD. Doprava je zadarmo.
Rýchla doprava zadarmo
U nás je doprava za všetkých okolností zdarma. Je jedno či objednávate puzdro na telefón alebo obrie televízii. Vážime si každej objednávky rovnako.V Apollo 's ponúkame len produkty, ktoré máme naozaj skladom. Vďaka tomu Vašu objednávku spracujeme okamžite potom, čo ju odošlete, takže najneskôr druhý pracovný bude tovar doručený do vašich rúk.


    Časté otázky

Musím u vás byť registrovaný aby som mohol nakúpiť?
Samozrejme nemusíte ale bola by to škoda, pretože našim registrovaným zákazníkom ponúkame vernostné zľavy, špeciálne akcie a ďalšie príjemné prekvapenia.
Chcem zmeniť objednávku, vymeniť tovar, dokúpiť tovar, zmeniť typ platby alebo adresu doručenia.
V prípade, že potrebujete akékoľvek zmeny v objednávke kontaktujte nás na tel.:+421 220 861 848 , kde vám radi vyjdeme v ústrety.
Ako reklamovať?
Podrobné informácie ako postupovať v prípade reklamácie nájdete tu.
Ako odstúpiť od kúpnej zmluvy?
Odstúpenie od kúpnej zmluvy je možné v zákonnej lehote 14 dní od dátumu prevzatia tovaru. Bližšie informácie ako postupovať nájdete tu.